شارژ می خواییم !!

ابری در اتاقم می گرید
   گلهای چشم شبنمهایی می شکفد
      در تابوت پنجرهام پیکر مشرق می لولد
          مغرب جان می کشد می مرد 
             ****************************
نزدیک تو م ایم بوی بیابان می شنوم
   به تو می رسم تنها می شوم کنار تو تنها می شوم
      از تو تا اوج زندگی من گسترده است از من تا من
         تو گسترده ای با تو به راه افتادم به جلوه رنج رسیدم

           *****************************
زندگی مجذور ایینه است
  زندگی گل بتوان ابدیت 
    زندگی ضرب زمین در ضربان دل ما 
       زندگی هندسه ساده یکسان نفس ماست
          ******************************
رفته بودم سر حوض
 تا ببینم شاید عکس تنهایی خود را در اب
  اب در حوض نبود
    ماهیان می گفتند :
     هیچ تقصیر درختان نیست
ظهر دم کرده تابستان بود
  پسر روشن اب لب پاشویه نشست
   و عقاب خورشید امد او را به هوا برد که برد
     به درک راه نبردیم به اکسیژن اب
برق از پولک رفت که رفت
 ولی ان نور درشت عکس ان میخک قرمز در اب
   و اگر باد می امد دل او پشت چین های تغابل می زد
    چشم ما بو
روزنی بود به اقرار بهشت
  تو اگر در تپش باغ خدا را
   دیدی همت کن 
    و بگو ماهی ها
حوضشان بی اب است
  باد می رفت
   به سر وقت چنار
    من به سر وقت 
     خدا می رفتم

        ****************************
واحه ای در لحظه
 به سراغ من اگر می ایید
   پشت هیچستانم
     پشت هیچستان جایی است
      پشت هیچستان رگهای هوا پر قاصدهایی است
       که خبر می اورند از گل واشده دورترین بوته خاک 
روی شنها هم نقشهای سم اسبان سواران ظریفی است که صبح
  به سر تپه معراج شقایق رفتند
    پشت هیچستان چتر خواهش باز است
      تا نسیم عطشی در بن برگی بدود
        زنگ باران به صدا می اید
          ادم اینجا تنهاست و در این تنهایی 
سایه نارونی تا ابدیت جاری است
  به سراغ من اگر می ایید
    نرم و اهسته بیایید مبادا که ترک بر دارد
       چینی نازک تنهایی من  
        دورها اوایی است که مرا می خواند

         **************************
 زندگی رسم خوشایندی است ***
   زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ*** 
     پرشی دارد به اندازه عشق***
      زندگی چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود
***

من خیلی شعرای سهراب رو دوست دارم .. مخصوصا اینارویی که نوشتم و مخصوصا این اخری ... این اخری که دیگه واقعا عشقمه !!
راستی یکی از بچه ها بد جوری منو شارژ کرد !! اخه می دونین چی شده !!!
صبح همدیگرو دیدیم خیلی پکر بود !!!
- گفتم چی شده ؟
- دیشب یه خواب دیدم ...
- چی دیدی ؟
- هیچی ولش کن ..
- بی خیال بابا بگو ؟؟
- خواب دیدم بعد عید همه بچه ها هستن دوباره دور هم جمع شدیم ولی تو نیستی .. من زنگ زدم به خونتون .. اول کسی گوشی و بر نمی داشت بعد از چند روز مامانت گوشی و بر داشت .. پرسیدم نگین کجاست چی شده .. بعد مامانت گفت : نگین مرده رگشو زده و خودکشی کرده ..
- بابا ول کن حالا من گفتم چی دیدی .. ایول دمت گرم از این خوابا زیاد ببین ..
- اه خفه شو نگین ..
- بله لطف دارین .. بابا ول کن چیزی نمیشه که .. یه ادم از رو زمین کم میشه .. اتفاق بزرگی نیست ..
- گفتم خفه شو ..
- بی خیال .. باشه .. ولی ول کن ..
خلاصه که کلی شارژمون کرد دیگه .. ایول بود ... راستی هر کی خواست یه تریپ از این خوابا ببینه !!

نظرات 14 + ارسال نظر
پویا یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:25 ب.ظ http://rakhsh.tk

من نمی دونم...نمی دونم تو با شعرای مرحوم سپهری حال می کنی اونوقت همش میخوای بمیری...ای بابا...تو برو فرخزاد بخون !

بچه های احساس جای بازی اینجاست
زندگی خالی نیست
مهربانی هست، سیب هست، عرفان هست
و دمیدن و تماشا
آری
تا شقایق هست، زندگی باید کرد
در دلم چیزی هست
مثل یک بیشه ی نور
مثل خواب دم صبح
و چنان بی تابم، که دلم میخواهد
بدوم تا بن دشت، بروم تا سر کوه
دور آوایی هست که مرا میخواند

دفعه ی دیگه خواستی شارژ چی راه حلش باید فیزیکی حل شه!!!
دیگه از این حرفا نزنیا...شاد باشی

سهیل دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:28 ق.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام .. شعر زیبایی بود .. لذت بردم .. راستی امشب قسمت آخر عشق سارا و سعید رو آپدیت می کنم .. دوست دارم .. سهیل :)

سلام سهیل جون .. ممنون که این حرفو می زنی ولی برای خیلی ها سوِ تفاهم پیش میاد .. من نمی دونم شا چرا منو دوست دارید .. ولی من یه عشق دارم که هیچ وقت نمی تونم جاشو تو دلم با هیچکی عوض کنم .. معذرت می خوام .. موفق باشی

مهدی دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:01 ب.ظ http://onlysound.blogsky.com

فکر کنم تو یه جورایی با خودت در تضادی بنده خدا راست میگه سپهری می خونی انوقت خودکشی ..بی خیال ما که این همه دم از بدبختی می زنیم نمیریم خودمونو بکشیم ...
اگه خواستی خودتو بکشی قبلش یه میل بهم بزن بگو چه جوری این برفا دارن تو صفحه وبلاگت پایین میان !!! خیلی باحاله..راستی برفه یا گله؟؟؟؟:)
دیگه اینکه اگه بمیری فکر مارو نمی کنی بی وبلاگ ما هم میمیریم ..حال کردیا نه!!

آرش-نوشته های ممنوع دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:24 ب.ظ http://nimatext.blogsky.com

منتظریم تا یه داستان جدید رو شروع کنی.راستی سیستم تلفنی وبلاگ هم راه افتاد.موفق باشی بابای

احسان دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.ino-jedi-begir.blogsky.com

salam
are movafegham chizi nemishe
faghat 1 adam az ro zamin kammishe
yek web log ghashng kam mishe
koli adam ham daghdar mishan
hame web log nevis ha azay migiran
agar be nazaret ina chiz kami hast
agar on ashkha kam hast v on cheshmhay pedar madaret ke az khastegi az khastegi gerye kardan ziyad pof karde
are bazam az in harfa bezan
ma khodemon be donya nayomadin vali khodemon mitonim berim vali tanha dalili ke nemirim in hast ke khayli ha hastan ke be ma eshgh mivarzan dost daram ma kenareshon bashim
pas dige ango chizi nemishe
yek ghalbi ke mitone ashegh bashe 1 cheshmi ke mitone ziybayi ro bebine v 1 dasti ke mitone navazesh kone az ro zamin kam mishe in faghat negin nist ke kammishe
khayli ehsas hay ziba hastan ke kammishan
bebakhshid saret ro dard avordam
agar kasi az in harfa bezaneman ghat mizanam hala on kas harki mikhad bashe

م.ن دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:32 ب.ظ http://paad.blogsky.com

تا حالا فکرشوکردی .. چه خوب می شه که برگردی: از این جور شعرها خوشم نمی‌یاد پس لابد خوبیت نداره دیگه!

سپهر دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:44 ب.ظ http://sepehrlp.blogsky.com/


زندگی کوه بزرگی‌ست که کاهش کردیم
زندگی تکه کاهی‌ست که کوه‌اش کردیم

موفق باشی..

سـیــــــــــــاوش سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 05:41 ق.ظ http://sogand-ke.blogsky.com

من همیشه غم را تا رسیدن به سرور، به ضمیر گلها، به سرود جنگل ، به نمو یه خار در دل خشک کویر تا ته کوچه ی پرجذبه و شوق میجویم و به یک قطره ی باران که به پلکم روئید روح یک اشک دمیدم، چون من، به تنم روح خدائی دارم! من پشیمانم از آن راه رفتن با کفش کثیف روی یک سطح پر از برف لطیف سطح احساس من امشب برفیست پابرهنه بدوید روی انبوه غزلهای من امشب تا صبح من به خورشید در یک روز پر از نور نگاهی کردم که ز خجالت شب شد و به یک قطره ی اشک که ز چشمم روئید، همه دنیا تر شد! عمر یک زخم من از عمر زمین بیشتر است من نگینی دارم که به آن مینازم آن نگین احساس است. مرز احساس کجاست ؟ ؟

ناز خانوم سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:51 ق.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

چه خواب بدی
اما نگران نباش خواب زن چپه!!!!

مــــهــــد ی سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:24 ب.ظ http://mehdititan.blogsky.com

سلام
مغرب میمیره ولی عشق نه.
وبلاگ قشنگی داری به ما هم سر بزن.
در مورد زندگی

غریبه آشنا سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:41 ب.ظ http://gharibeashena.persianblog.com

سهراب زیادی خوش خیاله !

mamal پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:22 ق.ظ http://mamalkhaan.persianblog.com

سلام... نمی دونم چرا اینجوری درباره ی خودت حرف می زنی و چرا انقدر زندگی نکردن رو دوست داری؟؟؟؟ یه شعر کوتاه درباره ی زندگی از یه جایی خونده بودم می خواستم اینجا برات بنویسم ولی وقتی این قضیه ی خواب رو خوندم منصرف شدم حالا شاید یه روزی تو وبلاگ خودم بذارمش؛ البته روزی که ببینم حداقل یه ذره نور امید رو تو دل رفقام مهمونه؛)... نمی دونم چرا آخه انقدر نا امید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟راستی تو کامنتی که برای پست بعدیت گذاشتم یادم رفت بگم: نمی دونم چرا ما هر جا میریم دو کلوم حرف دل می خونیم بعد ۲ روز یار با ما بی وفایی می کنه؟؟؟ آخه دختر خوب کجا می خوای بذاری بری؟ اصلا مگه با توئه؟ تو می نوشتی برای اینکه بقیه بیان بخونن. اگه می خواستی یهو بری چرا انقدر باحال و توپ می نوشتی که هر کی میاد اینجا پابند نوشته هات بشه؟؟؟ بعد این همه وقت اومدم اونوقت باید خبر رفتنت رو بخونم؟؟؟؟چرا می خوای بری ؟ حالا درسته ممل یه چند وقت نبود ولی خداییش حق رفاقت نیست که اینجوری رفقات رو تنها بذاری و بری...نمی دونم چه جوری می تونم راضیت کنم که نری اما بازم میگم نرو...ای کاش بودن بهتر از نبودن بود... همین و دیگر هیچ... موفق باشی و خندوون .

mamal پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:24 ق.ظ http://mamalkhaan.persianblog.com

راستی تویی که میگی این آخرین بیتی که از سهراب نوشتی رو واقعا باهاش عشق می کنی پس چرا انقدر دم از مرگ و ناامیدی می زنی؟آیا سزاوار نبود همه ی ما شبیه ترانه هایمان می زیستیم؟؟؟موفق باشی و خندوون.

آرش جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:09 ق.ظ http://www.vatanhost.com

سلام سال نو مبارک. یه عیدی برای همه
قرعه کشی بزرگ در وطن هاست هر هفته 20 هاست رایگان ! , فضای رایگان روی بهترین سرور در آمریکا برای وبلاگ نویس ها ! یه سری به سایت بزنید و فقط فرم قرعه کشی پر کنید ضرر نمی کنید
اگه می خواهید برای وبلاگتون فضای رایگان بگیرید تماس بگیرید:
آرش پورکبیریان 09133280216
http://www.vatanhost.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد