...thank you so much

واقعا نمی دونم چه جوری باید از پوووویا تشکر کنم ولی واقعا ازت ممنونم پویا جونم اصلا فکرشم نمی کردم یه وقتی دوباره اینجا اینقدر خوشگل بشه که من برای نوشتن توش ذوق داشته باشم ..
بازم ازت ممنونم پوووویا واقعا گل کاشتی .. مرسی ..
ببینین چقدر پویا اینجا رو خوشگل کرده دلتون بسوووزه !!!
اگه افتخار هم بده که اینجا رو با اوون نوشته های قشنگش چند وقت یه بار قشنگتر کنه که خیلی خوب می شه ..
بازم ازت ممنونم پووویای عزیزم

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:09 ب.ظ http://mohajereshiraz.blogsky.com

وب قشنگی دارین
اگه با تبادل لینک موافقین کانت بزارین
موفق باشید

[ بدون نام ] یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:15 ب.ظ

WWW.HOMAN.D4A.COM

پویا دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:21 ب.ظ

سلام. وظیفه بود.
من زیاد حال نوشتن ندارم!
فقط هر دفعه میام آرشیوتو درست میکنم و کامنت میدم
قربانت

مصباح یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:34 ق.ظ

وبلاگ قبلی که تو پرشین داشتیو خوندم! لینکین پارک و این حرفاا! ای ول! حال کردم بات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد