blue rose

I could send you a red rose to tell you of my love and respect for you

I could send you a yellow rose to let you know what joy your friendship brings me

I could send you a pink rose to thank you for being so kind to me

I could send you a white rose to tell you just how much I like your simplicity and gentleness

But instead I am sending you a blue rose to tell you what a rare and unique person you are. And to let you know how special you are to me.


بابا خسته شدم

آخه اینم شده زندگی همش یا میرم تو اتاقم سر میزم پا هامو میندازم رو هم میگذارم رو میز مدل آریکایا کتاب مو میگیرم دستمو.....(تو اون موقه قفط یه سیگار کمه)
یا آهنگ گوش مدم(آوریل پینک امینم شکیرا .....)
یا میشینم فیلم نگاه می کنم (امریکن پایی  انیمالز  ترافیک خیلی توپن!!)
حالا اصلا نمی تونم خوشحالی رو به خودم را بدم اون وقتا که بچه بودم از یه چیز کوچیک هم خوشحال می شدم مثلا از این که مامانم بره بیرون و من کفش هاشو بپوزم خودمو آرایش کنم جلو آیینه بشینم و ... (یه بار لاک رو به جا رژگونه زدم به گونه هام پاکم که نمیشد صبر کردم مامانم بیاد سرم داد بزنه)
زندگی دیگه ................

همسترم...

همسترم زایید ۷ تا
حالا من باید براشون اسم انتخاب کنم اگه جایی رو می شناسین کمکم کنید
خیال دارم پس فردا بکیشونو ببرم مدرسه معلمارو .....
به نظرتون این کارو بکنم یا نه؟؟؟