چند وقته نیستی...

سلام...
من پویام...ببخشید که میام اینجا و نوشته های نگین رو خراب میکنم...
راستش نگین چند روزه نیست...خیلی دلم گرفته...
چند وقته اون دختر شاد نیست که باهام شوخی کنه بعد از ترس اینکه من ناراحت بشم از دلم در بیاره...
چند وقته نیست که بیاد و واسم حرف بزنه و بگه و بخنده...
چند وقته نیستی...

نگین خواسته بود...منم بازم مینویسم...شما ببخشیدم


همنفس گلم سلام ، دیگه یه گوله آتیشم
مضحکه دوستم نداری ، دلم می خواد بیای پیشم
عجیبه ، وقتی نمی خوای من یکی دیونه ترم
منتظرم ناز کنی و فقط بشینی به برم
یکی می گفت ، که آدما ، بیشترشون اینجورین
بر عکس آرزوهاشون عاشق هم تو دورین
ولی تو چی ، نه دوریو ، نه نزدیکی دلت می خواد
اولش اینجور نبودی ، خوب یادمه ، یادت می یاد؟
باز مث قبلنا شدم ، باز که میذارمش کنار
چشات چه برقی می زنه ، تو قاب عکست ، رو دیوار
راستی یه چیزی رو بگم ، پشت سرم حرف می زنن
می گن که جادو کردنش ، دوستن اونا یا دشمنن ؟
همش می پرسن اون چی شد ؟ آره دیگه تو رو می گن
یکی می گفت اینجور کسا ، فکر یه آدم دیگن
چیکار کنم ، خودت بیا ، جواب حرفا رو بده
به قول جویا این هوا ، بهمنه ، نامساعده
به تو نمی شه راس نگم ، از این خیالا ترسیدم
از تو چه پنهون یه کمی پنهونی از تو رنجیدم
به اونا چیزی نمی گم ، به هیچکی حرفی نزدم
هر چیه من مال توام، این کارا رو خوب بلدم
اما تا کی ؟ باید تا کی این نقشا رو بازی کنم؟
حالا که راضین همه ، باید تو رو راضی کنم ؟
راستی عجب دنیاییه ، کاراش غریب و وارونس
دیوونه کم بود ، خودشم از همه بیشتر دیوونس
ببین گلم ، بهشت من، طاقت شونه هام کمه
عین یاس همسایمون ، شاخه ی آرزوم خمه
زخم زبون آدما هر ثانیه زیادتره
همش می گن کجاس ؟ چی شد ؟ تو رو نمی خواد ببره ؟
مادربزرگ می گفت برو طالعتو یه جا ببین
منم آوردم عکستو ، گفتم تو فالم اینه ، این
همه بهم می خندیدن ، تو هم بودی می خندیدی ؟
کاش خودتو به جای من می ذاشتی و می فهمیدی
خب دیگه دردا خیلی شد ، به درد آوردم سر تو
گفتم شاید دریابی این دیوونه ی پرپر تو
یه سر بزن ، یه کار بکن ، اینجا یه کم آروم بشه
منم اگه دوس نداری ، بگو بذار تموم بشه
یه نامه ی تابستونی ، تو یک شب ابری تیر
تکلیفمو روشن کن و حق دل من و بگیر
دوست دارم تکراریه ، خیلی بهت نیاز دارم
قلبمو با هر چی توشه ، واست ، تو نامت می ذارم
اگه دوسم داشتی که هیچ ، فقط رو نامه دس بکش
اگر نه ، راحت بگو و بدون من نفس بکش
فقط حقیقتو بگو ، هر چی تو قلبت می گذره
به حرف قلبت گوش بده ، اینجوری خیلی بهتره


از منه ساده که به درد چشمات اسیرم                        ۱/۲/۸۳

نظرات 29 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 04:42 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

هرکی فهمید اینجا چی نوشته به منم بگه من نمیتونم بخونم !

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:00 ب.ظ http://sasanlp.persianblog.com

هرکی فهمید اینجا چی نوشته به منم بگه من نمیتونم بخونم !

مهدی چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 05:18 ب.ظ http://onlysound.blogsky.com

اصلا خوب نيست آدم تو وبلاگ ديگران بنويسه.مگه خودت وبلاگ نداری.نگين خانم آدم مياد تو وبلاگ ديگران که نظرات اونا رو بخونه نه نظر يکی ديگه رو .آقا پويا مگه خودت وبلاگ نداری؟؟؟؟؟

محمد علی پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 01:49 ق.ظ http://megamo.persianblog.com

سلام.اگر دیدی جوانی به بلاگی تکیه کرده (منظور بلاگ ۱ نفر دیگست)بدان عاشق شده و گریه کرده.زندگی ۱۲۰ سال اولش سخته(بعدش سختتره)پیش منم بیا خوشحال میشم پویا خان

سرمه پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:12 ب.ظ

سلاممممم...داشتم دق می کردم دیگه...منم هر چی برای نگین آفلاین می ذارم جوابی نمی گیرم...ببین شعرت ماه بود...یعنی دیگه قشنگتر از این نمی شد حرف دلتو بزنی....نگین بیا ببین چقدر خوش به حالت شده!!!

کاشکی بود که میومد و میخوند...جواب من رو هم نمیده...

سرمه شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:37 ق.ظ

نگران نباش احتمالا دسترسی به اینترنت نداره...امید به خدا ):

فانی شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 04:28 ب.ظ http://razefunny.persianblog.com

همیشه داشتن دوست خوب نعمته ...هم به تو و هم به نگین تبریک میگم ...اینجا هم وبلاگ زیباییه

خوندن نوشته ی خوب نعمته! منم به تو تبریک میگم!

نگین شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 07:45 ب.ظ

سلام پویا می دونی .. من از همیشه بیشتر دوست دارم .. می دونستی من الان مرده ی این حرفاتم .. من از همه معذرت می خوام .. من نمی تونم on بشم .. :)) پویا من گناه دارم اینقدر اذیتم نکن .. جون من .. به خدا دوست دارم .. واقعا ممنون که اینجا رو اپدیت کردی .. می دونی حرفای من ارزش اینجا رو نداره .. ولی حرفای تو به اینجا یه طراوتی می ده که دلم می خواست همیشه حس کنم .. فقط همینو می دونم که تا دنیا دنیاست دوست دارم .. فعلا یه کوچولو دیگه منتظرم بمون اگه نیومدم دیگه به ناچار برو یکی و پیدا کن دیگه اخه گناه داری درکت می کنم .. عشق من .. فعلا .. :*

کلا ما بیشتر!

ویدا شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:55 ب.ظ http://vida64.persianblog.com

سلام...(نمی دونم به کی باید سلام بدم پویا یا نگین؟!!!) خب به هر حال سلام...منم اومده بودم به این نگین گله کنم که چرا نیست که دیدم نه بابا بقیه هم همینو می گن...حالا کجاست این دختره؟ حتما امتحان داره دیگه.... راستی نمردیمو این آقا پویای معروف رو هم زیارت کردیم(البته در حد نوشته) آقا هر کس نگین رو زودتر پیدا کنه بهش الگانس می دم..راستی این نگین بی معرفت که به ما سر نمی زنه تو به نیابت از اون پیش من بیا....

ناز خانوم دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:35 ق.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

سلام
اما من میگم این نگین اون ادم غمگین گذشته نیس
خوشحالم که با هم اشنا شدید
ایشا... دوستی پردوامی داشته باشید

منم همچنین خوشحالم !

نوید سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:42 ق.ظ http://navidbala.persianblog.com

من اپدیت کردم.بیا پیشم.

مهدی سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 01:32 ب.ظ http://onlysound.blogsky.com

ببین پسر جان..چند تا چیز از خرمگس بودن بدتره:
۱-بیای تو وبلگ دیگران
۲-بجای دیگران جواب نظر بدی
۳-بلد نباشی جواب درست ومنطقی بدی
۴-مگس بودن و دور یک دختر معصوم چرخیدن
آخر :من برا این دختر معصوم خوشحال بودم که یک خورده حالش خوب شده اما حالا روزی رو میبینم که داره میاد اینجا و دوباره همون حرفا رو میزنه...

نگین خان:خیلی برات متاسفم که مجبوری این بچه کوچولو رو تحمل کنی ویا انتخاب کنی!!
امیدوارم ناراحت نشی ومن رک حرف می زنم

۱-نگین خودش خواست من اینجا بنویسم...ولی میبینم که متاسفانه با این عقلت هنوز تو فکرِ حفظ وبلاگ و غیره هستی! نکنه فکر میکنی من پسوردشو گیر آوردم اومدم اینجا...نه بابا جون...قصه چیز دیگه ای یه...
۲-چون نگین نمیتونست آنلاین بشه جواب نوشته ی خودمو که واسه نگین نوشته بودم دادم...تا حالا چند بار اینجا نوشتم با اجازه ی نگین...تو تازه از در اومدی چرت میگی؟
۳-من اعصابم از تو خراب تره ها! گفتم شاید جنبه داشته باشی...
۴-ببخشید بابا بزرگ پشه!
آخر:شما اگه لالایی بلدی چرا خوابت نمی بره؟ تو که حالت بد تره (من اصلا دوست ندارم اینجا تبدیل به جای کل کل بشه)

ببخشید بابا بزرگ...من نمیتونم درست جواب بدم...قبول!
آخه مرد حسابی نگین خان؟!!!!
نگین خانومه ، خانی از خودتونه!
من فدای رک حرف زدنت شم سورئالیسم !

(در ضمن من جواب بیشتر نظرات رو پاک کردم...دیگه هم اینجا نمینویسم...مهدی جان من احترام شما رو هم در حد توانم نگه داشتم...واست متاسفم...همین)

مهدی چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:21 ب.ظ http://onlysound.blogsky.com

برو تو وبلاگ "خودت" جوابتو تو نظرات بخون.

سهیل چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 06:19 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی پویا جوووووووووووووون نگین هنوز نیومده انگار کامپیوترش خراب شده یه روز از کافینت با من چت کرد به منم سر بزن امیدوارم نگین زود برگرده ..سهیل

مهدی پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:43 ب.ظ http://silverstone.persianblog.com

salam kojas? chan vakh peigham nemizare? chizi ke nashode? salam beresoon

سرمه پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:34 ب.ظ

سلام........ای بابا چرا کل کل می کنین؟!! من که این وسط دلم برای نگین خیلی تنگ شده و بیشتر به فکر اونم!!شماها هم برید یه جا دیگه رو واسه کل پیدا کنین...

[ بدون نام ] جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:55 ب.ظ

زرشک ! بابا اینجا شده کودکستان که ! این بچه بازیا چیه ... پویا کووچولو دعوا کاری خوبی نیست پسرم ! البته اقتضای سنته که گنده تر از دهنت حرف بزنی و احساس شاخ بودن بهت دست بده . منم کوچولو موچولو مثل تو بودم یه کمی اینجوریا بودم .
البته من عمرا قصد توهین و دعوا ندارما !
کوچیکتم هستم .
ایشالا که جنبشو داری.
به هر حال. بالاخره بزرگ میشی

شما چیز نداشتی اسمتو بنویسی...ولی آی پیت هست که!
همونطور که قبلا گفتم شما به کودک و کودکستان خیلی علاقه داری انگار...اقتضای سنته بچه بودی اینجوری نبودیا!
منم عمرا قصد توهین ندارم ساخت مهد کودک امری خدا پسندانه ست!
اختیار داری ما خاک زیر پاتیم! تف نندازی ما گِل بشیم!
به هرحال...بالاخره زن میگیری بچه دار میشی!

ویدا جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 07:26 ب.ظ http://vida64.persianblog.com

بازم سلام ..می بینم که بعضی ها دعواشون شده...بابا نگین تو چه کردی؟؟؟؟؟ همه رو انداختی به جون هم(البته تو ننداختیا خودشون افتادن به جون هم ...اصلا به من چه؟ والا الان پویا میاد دیوار کوتاهتر از من گیر نمیاره اونوقت بیا و درستش کن...حالا می گما ماجرا از چه قراره؟ منم بازی بدین دیگه؟ هی میام اینجا نطق می کنم آخرم سر در نیاوردم چی به چیه...آره والا ... ما می ریم به الگانس خودمون می چسبیم...شما هم دعوا کنین ببینین آخرش چی می شه ...بای

سرمه پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 05:20 ق.ظ

ای بابا نگین پا شو بیا..

نوید جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 06:12 ب.ظ http://navidbala.persianblog.com

سلام
من آپدیت کردم.وقت کردی بیا پیشم.

مسعود شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:23 ب.ظ http://3tadoost.blogsky.com

سلام
نترس میادش
منو اینو میشناسم کمو بیش D:
پارسالم میخاست بره و دیگه نیاد ولی دوباره برگشت

نگران نباش (;

سرمه یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 07:01 ق.ظ

این دفعه نمی خواسته بره....ولی نشده خوب! :(

بهروز وثوق یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:57 ق.ظ http://vosogh.blogsky.com

سلام
خیلی زیبا بود
من به روز شدم

سرمه جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:53 ق.ظ

ای بابام هِی

کیان جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:12 ب.ظ http://boy4girl.blogsky.com

سلام
دلم خیلی واسه وبلاگت تنگ شده بود
راستی آهنگ وبلاگتم خیلی قشنگه
ببینم تو و یاسی شیفتی میان تو نت ؟
موقعی که تو تو نتی اون نیست و موقعی مه اون تو نته تو نیستی
عجب دنیایی
راستی عروسی پادشاه دانمارک رو دیدی ؟
خیلی قشنگ بود
فعلا بای

نگین دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام .. ببین مهدی به تو و امثال تو هیچ ربطی نداره که بیاین اینجا و دخالت کنید .. من به تو یا امثال تو اصلا جواب سلام نمی دم حالا تو برا من ادم شدی .. خودت می دونی ولی از این ورا دیگه نیا چون اگه بیای عاقبت بدی در انتظارت خواهد بود .. من پویا رو دوست دارم و ازش خواستم که وبلاگم رو اپدیت کنه اصلا دلم می خواد وبلاگمو بدم به اون .. به تو چه که اون باید کجا بنویسه .. دوست داره اینجا بنویسه اصلا اینجارو هک کردی حرفیه !!؟؟ خلاصه که بهت گفته باشم از این فوضولیا بکنی عاقبت خوشی برات نداره .. این وبلاگ نه تنها الان بلکه تا هر وقت دیگه ۲ نفرست هم من مس نویسم و هم پویا حالا من نیستم پویا می نویسه ... از این حرفای اضافه دیگه نشنوم .. برو بزا باد بیاد بچه .. من پویا رو از ته قلبم دوست دارم .. پویا اصلا هر کی اذیتت کرد بیا بگو من بهش می گم یه من ماست چقدر کره داره .. !! خب عزیزم امیدوارم امتحاناتو خوب بدی خیلی دوست دارم .. فعلا :* عزیزترینم .. راستی اقا پویا چشم مارو هم زیاد دور نبین !! من بر می گردم .. اگه می خوای دور ببینی خب بگو که ما هم علاف نشیم .. بابای عشق من :*:*:*:*

صدف دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:47 ب.ظ http://a3monebisetare.persianblog.com

Zeshte Adam To WebLoge Mardom Benevise Vali Chon Gashang Neveshti MibakhshiMet (:|...

سهیل سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:13 ق.ظ http://loveyou.blogsky.com

همه با هم به انتظار تو مینشینیم ..دوباره برگرد..:(

گلی جون سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 07:37 ب.ظ http://girl.blogsky.com

صبر
انتظار
به اونی که می خوای می رسی
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد