ما عمریه تشنه ایم ...

 میون این همه کوچه که به هم پیوسته                         کوچه قدیمی ما کوچه بن بسته

  دیوار کاهگلی باغ بزرگ                                       که پر از شعرای یادگاریه 

  مونده بین ما و اون رود بزرگ                                که همیشه مثل بودن جاریه 

  توی این کوچه به دنیا اومدیم                                     تو این کوچه داریم پا می گیریم 

  یه روزم مثل پدر بزرگ باید                                     تو همین کوچه بن بست بمیریم 

  اما ما عاشق رودیم مگه نه ؟                                     نمی تونیم پشت دیوار بمونیم 

  ما یه عمره تشنه بودیم مگه نه ؟                                  نباید ایه حسرت بخونیم  

                                     
چرا باید کوچه مون بن بست باشه  چرا اخه برای چی .... روی دیواری که پر از یادگاریهای جوواجوره جایی که تمام خاطراتت توش خالی شده ...

یه رود همیشه بین دو تا قلب جاریه جایی که هیچ وقت بهم نمی رسه چرا .....

یه روز یه جا  به دنیا می ای یه روزم بدون اینکه بفهمی همون جا میمیری ....
ما عاشق رودیم اره ما عاشق رودیم عاشق پاکی عاشق هر چی که زلال و پاکه اره ما عاشق رودیم ....
یه عمره تشنه محبتم نباید حسرت بخورم ....

پس چی کار کنم من تشنه یه عشقم که هیچ وقت بهم ندادن که نتونستم بگیرمش هیچ وقت مال من نشد ... من تشنه عشقم تشنه محبت تشنه حرفایی که هیچ وقت نشنیدم .. چرا بهم نمی زنی با یه عشقم چرا بهم نمی گه چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟

من موندمو یه عشق تنهای تنهای یه خاطره عشق مه دیر یا زود تنهام میزاره میره ... می فهمی تنهام میزاره میره ..... بدون خدافظی حسرت نمی تونه کاری کنه فقط غمتو زیاد می کنه ... همین ...

بارون چشمات..

حق حق گریه به ادم عمون هیچ کاری و نمیده نمی زاره راحت فکر کنی نمی زاره راحت بگی راحت حرف بزنی ... یه کسی که دیگه تنهای تنها شده کسی که فکراش ولش نمی کنه  کسی که شاید تو یه هفته فقط ۲ روز بخوابه ... فکر ولش نمی کنه نمی تونه کاری انجام بده ... میره تا یه کم هوا بخوره همین جور که میره و برف ها هم پشت سر هم رو سرش می ریزه ...  فکر می کنه کاش یه عشق کنارش بود تا می تونست دو نفری از این هوا لذت ببره ... خلاصه با کلی فکر به جای مورد علاقش می رسه ... جایی که تمام غم هاش و می دید و ارامش می گرفت ...

میشینه رو صندلی ... اروم چشماشو که خیس از اشک بود می بنده ... میره تو فکر بازم یه فکر تازه همیشه دلش می خواست برا یه دقیقه هم که شده عشقشو کنارش حس کنه ... ولی این ارزو هیچ وقت براورده نشد ... حالا ایندفعه فکر می کنه که الان که بره خونه و بعد میره تو اینترنت و بعد اون عشق باهاش حرف می زنه حرفای تازه حرفایی که هیچ وقت طاقت شنیدنشو نداره ... بدون مقدمه میاد بیرون و میزنه به سرش و ایندفعه برا همیشه تموم میشه ... تمام فکراش به مرگ ختم میشه ولی همیشه به مرگ واقعی ختم نمی شد یعنی کارش جواب نمی داد و نمی مرد ولی ایندفعه واقعا جواب داد وقتی از این فکر دست بر میداره و چشماشو باز می کنه گریه عمونشو میبره تا می تونه زار میزنه اهنگایی که تو گوشش بود انگار داشتن باهاش گریه می کردن ... با همون چشما راهی خونه میشه ... هیچی نمی بینه هیچی وقتی می رسه خونه سرش از شدت درد داره می ترکه ... می ره بخوابه ولی خوابش نمی بره ... خب !!!
می ره تو نت اون فکر بی خود بود ... میاد بیرون و ....
دلش از همه چی گرفته از حرفایی که تحمل شنیدنشو نداره ولی می شنوه از هر چیزی که که ازارش میده دلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللش گرفته .....

من به این جمله نمی اندیشم ...

 من مناجات درختان را هنگام سحر                     عطر گل یخ را با باد

 نفس باک شقایق را در سینه ی موج                 صحبت چلچله ها را با ماه

 نبض پاینده ی هستی را در گندم زار                  گردش رنگ و طراوت را در گونه ی گل

 همه را می شنوم می بینم                             من به این جمله نمی اندیشم  

 بتو می اندیشم ای سرا پا همه خوبی               تک و تنها به تو می اندیشم

 همه وقت همه جا                                         من به هر حال که باشم به تو می اندیشم

 تو بدان این را تنها تو بدان                               تو بیا تو بمان با من تنها تو بمان

 جای مهتاب به تاریکی شبها تو بتاب                 من فدای تو به جای همه گل ها تو بخند

 اینک این من که به پای تو  در افتادم باز             ریسمانی کن از ان موی

 تو بگیر تو ببند تو بخواه                                  پاسخ چلچله ها را تو بگو 

 قصه ی باد هوا را تو بخوان                              تو بمان با من تنها تو بمان 

 در دل ساغر هستی تو بجوش                       من همین یک نفس از جرعه ی باغی ست 

                            اخرین جرعه ی این جام تهی را تو بنوش  

                       

دلم می خواست تنهام نذاره ولی فقط می خواد همین کارو بکونه نمی دونم این فکرای بی خود چیه که تو این مغز می گرده ولی امیدوارم همش دروغ باشه .... دروغ باشه .... فقط ازش تمنا می کنم تنهام نذاره .... تمنا می کنم