ایول ..

سلام فکر نکنید من اینجارو یادم رفته هااا .. ولی یه جورایی حس نوشتنم پریده .. اقا من می خوام عشقمو بهتون معرفی کنم .. الان نمی گما بعدا می گم ... هیچ راهنمایی هم نمی کنم حدس بزنین ..
منتظرما .. باید حتما بگین که حدس می زنید کیه !!
بعدشم از کسایی که ناراحت شدن معذرت می خوام .. ولی خدایی اگه دو کلمه حرف حق تا حالا تو این بلاگ نوشته شده باشه همون اپدیت قبل بوده !!!!!!!‌
پوپا خیلی باهام حرف زد .. برا همین من نمی رم می خوام عوض بشم .. می خوام یکی دیگه بشم می خوام زندگی کنم .. این حق منه .. دوست دارم باشم و لذت ببرم .. مرسی پویا ..
ولی باید قول بدین که من نرفتم بهم نَگین بچهم یا بگین ترسیدم ... یا هر چیز دیگه ولی در عوض اگه دوباره از این حرفا زدم .. هر چی دوست دارین بهم بگین .. !!!! ...
خب من عید رو از الان ( پیشاپیش ) بهتون تبریک می گم .. امیدوارم سال خوبی در کنار هر کی که دوسش دارین داشته باشین .. !! ..
ایول امروز چهارشنبه سوریه .. !! .. ما اول میریم سعادت اباد بعد از اونجا می ریم جردن .. بعدشم شب منو می تونید تو کلانتری پیدا کنید !! نه من بچه مثبتم اصلا منو کلانتری .. جور در نمی اییم !! ولی خودایی امسال بد جوری گیرن .. کی به کیه .. بی خیال ..
راستی پویا به تو هم خوش بگذره .. خودت می دونی چی می گم !!! فعلا
نظرات 13 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:23 ب.ظ http://www.musicplanet.blogsky.com

خیلی خوب مینویسی.
وبلاگه خوبی داری.
به ما هم یه سر بزن.
bye

نوشته های ممنوع--آرش سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:25 ب.ظ http://nimatext.blogsky.com

عاشق شدی؟ :)) مبارکه... ایشالا به پای هم برسید ;) !!

پسرطلا سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:36 ب.ظ http://weblog.pesartala.com

معرفی کن خانمی ماهم باهاشون آشنا بشیم..سال خوبی هم برای شما و هم برای عشقت آرزو میکنم.....یاحق

پویا سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:51 ب.ظ http://rakhsh.tk

سلام...من الان کافی نت فرودگام!!
سرعت ۲۴کیلو!!!!!!!!!
یه ربعه وایسادم بیاد بالا وبلاگت هنوز آهنگش نیومده...
چهار شنبه سوری جای ما خالی...پارسال که سر یه کپسولی داشتیم گرفتار میشدیم !!!
امسالم که...هیچی دیگه !
زندگیم زیباست ! منم بیشتر از زندگی !
یه شعر هم بنویسیم نگن کم آورد !
ـــــــــــــــــــــــــــــ
وقتی تن حقیرمو به مسلخ تو می برن
مقلوب قلب من نشو ستیزه کن با پیکرم
اسم منو از من بگیر تشنه ی معنی منم
سنگینه بار تن برام ببین چه خسته میشکنم
دژخیم بی رحم تنم به فکر تاراج منه
روح بزرگوار من لحظه ی معراج منه !!!
ـــــــــــــــــــــ
امشبرم خوش بگذرون...فعلا

ققنوس سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 04:08 ب.ظ

خوشحالم که حالت بهتره ... این که نرفتی بچگی نیست ... ا میرفتی بچگی بود ... اونایی که می ترسن و قدرت مقابله ندارن میرن ... تو که می مونی ... یعنی بچه که نیستی هیچ کلی هم داری بزرگ میشی ... من که حدسی نمی تونم بزنم ...تو که هر دقیقه عاشق یه نفری ... اصلا نمی تونم حدس بزنم ... البته اگر غیر از پویاست ...

گلی جون سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:40 ب.ظ http://girl.blogsky.com

امیدوارم که سال خوبی داشته باشی...
حتما پویاست دیگه...

سیـــــــــــاوش چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 04:07 ق.ظ http://sogand-ke.blogsky.com

سلام دوشت خوب من...عذر میخوام که دیر اومدم...منو ببخشید بخاطر مسائل و مشکلات اینترنتی هست....ببینید این دنیای مجازی بلاگ اسکای به ما یک تیکه کوچیک میده تا ما با علاقه و سلیقه خودمون اون رو بسازیم و هر جور که دوست داریم در مورد اون رفتار کنیم.....حالا ر کسی هر جوری دلش بخواد میتونه بگه یا بنویسه...ولی بستگی داره عمومی بنویسه یا خصوصی باز هم مشکلی در نوشتن شما ایجاد نمیکنه فقط ممکنه کسی از دست شما ناراحت بشه که اونوقت این خودش بزرگترین...بگزریم اومد ومارم که از دنیای بد دنیای کور نا بلد بهترین استفاده رو ببرید

سهیل چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:12 ق.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام دیروز خیلی حال داد پلیس هم هی میومد تو محلمون ولی جرعت نمی کرد حرف بزنه چون با ده بیست نفر از بروبچز بودیم :).. کلی حال داد !!!

ویدا چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:48 ب.ظ http://vida64.persianblog.com

سلام...من تازه به جمع شما اومدم ... یعنی خیلی ماجراها رو نمی دونم ... نمی دونم پویا کیه و هم چنین عشق تو کیه ... آخه هر چی فکر می کنم نمی تونم کسی رو نام ببرم ... تازه اونیم که اون پایین نوشته من نگین نیستم رو هم نمی شناسم ... در هر حال بازم بهت سر می زنم تا ببینم موضوع از چه قراره...به منم سر بزنی ممنون می شم

سرمه چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:49 ب.ظ http://avayeatash.blogsky.com

سلام خانمی...خیلی لطف کردی عزیزم...من یه عالمه برات خوشحالم...حدسم رو هم زدم دیگه D: خلاصه که عیدت مبارک و اینا تو هم!! این خانم/آقای پست قیل هم من که گفتم واقعآ حق داشت...هیچ کی هم حق نداره چیزی بهت بگه و گر نه با خودم طرفه...عکسشو بده جنازه تحویل بگیر(;

سپهر پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:52 ق.ظ http://sepehrlp.blogsky.com/

عشق چشمه آبی اما کشندس
من میمیرم از این آب مسموم......
موفق باشی....(اپ کردم)......
پس موفق شدی؟؟؟؟
مبارکه.....ولی باز هم فکر کن..

مرد یخی پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:30 ب.ظ http://girl.blogsky.com

سلام .
سال نو رو به شما و خانواده محترم تبریک عرض می کنم و امید وارم سالی همراه با موفقییت و سلامتی برای شما باشد.

mamal پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:14 ب.ظ http://mamalkhaan.persianblog.com

سلام نگین جونم... خوش اومدی نازنین... چشم تو شاعرم بود تا این ترانه گفتم...
در خلوت سرایم یکباره پر کشیدی... بهت قبلا هم گفته بودم من اینجا رو ول نمی کنم و همیشه به یاد همه ی چیزای اینجا هستم... بره همینم هست که من الان اینجام و دیروز تو خلوت من نور نگاه تو بارید... اینم بگم بلا نسبت شما شکر می خوره هر کی به نگین جونم بگه: ترسیدی یا بچه ای یا هر حرف مضخرف دیگه ای... تازه مگه بچه بودن بده؟؟؟ من که هزار بار بچگی رو می پرستم که خیلی بهتر از بزرگ شدنه؛ چرا که خیلی ها وقتی بزرگ میشن فکر می کنن دیگه باید سادگیو صفا رو بذارن کنار.. هه...خیال خامیه؛ پس زنده باد بچگی...من که میگم: طلوع تو در آن شب سیاه... بشارت از طلوع صبح سپید بود... آره عزیزم تو نه ترسویی نه هیچ چیزه دیگه ای که بعضی آدمای بی خود بهت نسبت میدن... تو خوده خود امیدی با دلی سرشار از همه ی خوبی ها... بهار نو میاد برای شروع های نو، امیدهای نو و افقهای نو... و تو همون نگینی هستی که من دوسش دارم... چرا که میشناختمش... به یکدلی، دوستی و یگانگی... تو آیه ی مکرر آرامشی هستی که...
می خواهمت هنوز...
آری، هنوز هم...
دریای آرزو...
در دل من موج می زند...
راهی به دل بجو...و تو با برگشتنت شادی رو برام هدیه آوردی...خوب دیگه ممل خیلی حرف زد... پابند مهربونیتم رفیق... ایول به خواسته ی زیبات... بهارت سبز و روزگارت بهاری باشه تا همیشه ی روزگار... موفق باشی و خندوون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد