دنیا...

دوباره خبر من ادیمو پس گرفتم اگه دوباره حک نشم ......فعلا


دنیا تا کی وجود داره ؟ تا جایی که ادم ازش خسته بشه دنیا تا وجود ادمای عاشق هست ....می فهمی ؟ تا اخر عشق!!!

هیچ وقت قلبی به این صافی نداشتم دلم می خواست همیشه این دل همین جوری صاف می موند ولی نمی شه . مثل یه شمع دارم تو اتیش می سوزم دارم می سوزم تو اتیش عشق دارم می سوزم ......نمی خوام بگم از همه چی خستم ولی نظرم عوض شده می خوام زندگی کنم تا توی اون اتیش بسوزم . می دونم دوسم نداره ولی تا هر جا که بخاد باهاشم تا اون ور دنیا .....فقط تنهام نذاره همینو می خوام تنهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام نذارهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه........

همتون دیدین که راست می گفتم بلاخره اونم ولم کرد تنها کسی که باهام حرف می زد همون عشقم تنها امیدم به زندگی دیگه همه تنهام گذاشته بودن ولی یکی بود که می تونستم با عشق باهاش حرف بزنم .......اون کسی بود که من دوسش داشتم .....حالا دیگه حتی حاظر نیست اسم منو بیاره حق داره ..... می دونم من خیلی اونو خسته کردم اون باید شاد باشه بره با کسی که دوسش داره از همون اول می دونستم که من ارزش اونو ندارم اون ارزشش خیلی بالاتر از این حرفاست اون کسی که دوسش داره و دنبالش میره رو می خواد نه منو نه منو نه منوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

نمی تونم دارم خورد می شم ولی باید تحمل کرد دوست دارم خود به خود تو این اتیش بسوزم پس خودکشی رو میزارم کنار تا خود به خود بمیرم ، بسوزم ، نابود شم ....

خستم ولی می تونم تحمل کنم مثل قبلا تحمل تحمل تحمل .......ولی دیگه هیچ کاری نمی تونم بکنم هیچ کاری ....اینو می فهمید می دونم ولی به خدا سخته نمی تونی بفهمی یه کسی یه دفعه ولت کنه بره کسی که بدون اون زندگی برات هیچه هیچه هیچ ........


نفس کشیدن هم دیگه برام سخته ولی درست میشه............
ازش خواستم تنهام نذاره ،گذاشت...... ازش خواستم فراموشم نکنه، کرد.....
خب چه میشه کرد من مثل یه شمع می سوزم و اون .......به هر حال همیشه دوسش دارم امیدوارم خوشبخت بشه ......

( موفق باشی عزیزم .....)

خبر خبر!!!!
اد من هک شده لطفا بهش پ م ندید .... ممنون همتون ایگنورش کنید .....
نظرات 12 + ارسال نظر
مرتضی چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 03:46 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

وای خدای من عجب سایت باحالی اولین سایتیه که اینقدر ازش لذت بردم یه سر به من بزن ببین سایت منو پسند می کنی اگه دوست داری لینک به لینک هم می کنم

آقا سامی(علی جون) چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 04:31 ب.ظ http://aghasami.persianblog.com

سلام....... حتما باید تو مایه های ۱۷--۱۸ سالت باشه دل شکسته ی کوچولو............... دنیا اونقدر قشنگی داره که آدم بتونه با اونا بدی ها و زشتیاشو بپوشونه///////// بهم سر بزن دل پرت یه سنگ صبور میخواد

پویا چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 06:35 ب.ظ http://rakhsh.co.sr

سلاممم...
بازم فکر کنی می فهمی که ارزش خودت بیشتره
وااااااااااییییییییی
من کمرم در رفته امروز تو مدرسه...شاید یه مدت نیام اینجاها
ببخش
فعلا خداحافظ

کاوه چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 08:06 ب.ظ http://ahah.persianblog.om

بابت آی دیت متاسفام ولی باحال بود

حریف دل چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 08:12 ب.ظ

ای بابا ما رو سر کار گذاشتی یا رومی روم باش یا زنگی زنگ.چیه یه دفعه می خوای بمیری دلمونو خوش می کنیم ولی باز یه دفعه هوس زندگی کردن به سرت می زنه ببین یه حرفی زدی پاش وایسا.من خیلی مایلم با هم باشیم ولی انگاری تو جربزشو نداری ها .به هر حال هر وقت نظرت عوض شد من هستم ولی زودتر تصمیم بگیر باشه عزیزم.

سلام ببین من نظرم به خودم مربوطه دل شما هم می خواد خوش شه می خواد نشه من فقط برای یه عشق زندم همینو بس اون بخواد میمیرم نخواد میمونم ....فهمیدی اگه هم قصد داره تنهام بزاره بازم میمیرم اون موقع خبرت می کنم خب؟؟

کیان چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:51 ب.ظ

mother's gonna keep baby cozy and warm
ooooooooooooooooooh babe
ooooh babe
the muma's gonna help u to build the wall

mother do u thinks she's dangerus - to me ?
mother do u think she is good enough - for me ?
mother do u think she try to break my heart ?

hush now baby baby don't u cry
mother's gonna check out girl friends for u
muma's gonna wait up fo u
muma's gonna keep baby healtly and cleen
oooooooooooooh babe
ooooh babe
they always try to break me
mother do u need to be so high ?

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:52 ب.ظ

آی دیت رو ایگنور کردم

ک ی ا ن ( از دنیا متنفرم ) چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:53 ب.ظ

ای دی جدیدت رو اد کردم

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:40 ب.ظ

آی دی جدیدت چیه ؟

ناز خانوم پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 12:15 ب.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

پس از کجا میشه باهات تماس گرفت؟

آرش پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 06:18 ب.ظ

خوشحالم که بالاخره پسوردت رو پس گرفتی !!!

خوب حالا که فکرت عوض شده دیگه نرو مسافرت .
فعلا بای ...

پویا پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:07 ب.ظ http://rakhsh.co.sr

سلاااااااااام
من تا بعد از امتحانات ترم دیگه فقط ۵ شبنه و جمعه ها میام on می شم...
ببخش...وبلاگ دو نفریه رو خودت update کن...
من فکر نکنم تا اون موقع مال خودم رو هم update بکنم...
ببخش
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد