خدافظی..

از همه چی خستم  نمی دونم دیگه چی بگم حوصلهی چرتو پرتای خودمو ندارم دیگه حوصلم از خودم سر رفته دیگه چه برسه به شماها می دونم ، احساس می کنید من کیم به خدا هیچکی هیچکی نیستم یه دیوونه اینو فرض کنید !!!

حس نوشتن ندارم با اینکه از شماها اول معذرت خواستم بعد حرفمو زدم ولی باز ناراحت شدید به خوا قصد بدی نداشتم اینو جدی می گم .....از هر کی که ناراحت شده معذرت می خوام ؟؟
منو ببخشید خواهش می کنم ....

نمی دونم دیوونه شدم از تک تکتون خواهش می کنم دیگه این وبلاگو نخونید ...

بزارید برای دردای خودش بنویسه .... بزارید راحت بمیره با چشمای خیس فقط برای لحظه های پایانی عمرش برای خالی کردن خودش بنویسه همین ....

بزارید راحت بمیره از همتون واقعا معذرت می خوام که تو این مدت اینقد اذیتتون کردم واقعا ببخشید که مجبور شدید این چرتو پرتارو بخونید ........

دیگه برام مهم نیست در بارم چی می گن ( من ترسیدم ، من دیوونم ) من از همون اول برا هیچکی مهم نبودم و حالا هم نیستم اینو مطمئن باشید .....
دیگه مهم نیست که بچه هامون بهم می گن اینقد قورص خوردی شبیه (میدبرقی) یعنی (مرده متحرک) شدی دیگه هیچی مهم نیست اینو می فهمید هیچی ......

به هر حال اگه توی دلتون از دستم ناراحتید از صمیم قلب ازتون معذرت می خوام ...... امیدوارم همتون موفق بشید .....
خب منم خدافظی هامو کردم معذرت خواهی هام هم کردم امیدوارم که قبول کنید ازتون خواهش می کنم ......... 
نظرات 7 + ارسال نظر
کیان سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 01:44 ب.ظ

so yeah
thought yeah
might like to go to the show
goodbye blue sky
goodbye blue sky goodbye
goodbye cruel world

حریف دل سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 06:32 ب.ظ

salam negin joon are behtare khodeto bokoshi in tanha rahe rahat shodan az zendegie ,manam mikham hamin karo bokonam ,nemidoonam inee ke mina in ja khodeshoo lalaee baladan chera lkhabeshoon nemibare be har hal benazaram tasmime aghelanei gerefti ,va be in harfaee ham ke inja behet migan goosh nakon , khodeshoon ke ashegh nistan hale dele mano toro befahman ,kash mishod ghabl az mordan ishtar bato ashena mishodam azizam vali be harhal oon doia mibinamet man ata farda khodamo mikosham to ham ziad toolesh nade ok,felan khodahafez

پویا سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 06:42 ب.ظ http://rakhsh.co.sr

If you stay
If you stay I'll give you what you want
I'll show you
I'll show you I'm the only one for you
I'f you stay
I'f you stay with me I'll show you
How much I need you

To be with you
I just wanna constantly be with you
It's only when you're around
All the problems solve my problems
All the clouds inside my garden roll away
Baby they'd roll

back street boys

نمی تونم بگم کیم سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 06:53 ب.ظ

منو می شناسی ولی نمی تونم بگم کیم،*،*،*،*،اومدم بگم این حریف دل دیوانست،*،*،*،*،درست مثل گرگ تو قصه ها،*،*،*،*،گوش به حرف هر آدم سادیسمی ای نده،*،*،*،*،بمون و زندگی کن،*،*،*،*،این یارو باید خیلی عقلش آسیب دیده باشه،*،*،*،*،این شعر بالا رو نمی دونم کی نوشته،*،*،*،*،ولی خیلی قشنگه،*،*،*،*،بخون و امیدوار باش،*،*،*،*،اگه حرفام اونجوری که گفتی مهم نیست ایراد نداره چون حرفای تو و این حریف دل هم بی ارزشن ، چرندن،*،*،*،*،موفق باشی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:57 ب.ظ

خدانگهدار .خوشبخت بودن مهمه حالا هر جا باشه

ناز خانوم سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:38 ب.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

کی می گه ناراحته؟ اصلا هم این طور نیست ایشا... ۱۲۰ سال دیگه با موفقیت میره جلو ...
خدا حتما باهاش هست...

سعید چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 06:55 ق.ظ http://aineiedel.persianblog.com

سلام .... حیف که ازت دورم اگه نه شک نکن میومدم می زدم زیر گوشت ... نه که دعوت کنم نه که هواست بیاد سره جاش .... تو اگه تازه دیوونه شدی من خوش آمد می گم من عمری دیوونم ..پس من یکی اگه یه بار دیگه از ایم حربا زدی نمی بخشمت و از گروه مجانین اخراجت می کنم و تاره نمی دونی دیوونگی هم عالمی داره ..... راستی من می آم اینجا و حرف می زنم خواستی راهم ندی نده اما من میام ... پاشو سریع باش پاشو یه آب به اون صورت ماهت بزن ... و بعد یه یا علی و بعد ..... این فکرای پوچ رو از ذهنت بنداز بیرون ... راستی من کار واجبی با شما دارم .. یه سر تونستی طرف من بیا ......
سبز باشی و زلال و همیشه دل زنده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد