و اما عشق !!‌

سلام .. اقا جای تک تکتون خالی بود .. ایول بود نمی دونی چی کار کردیم کم کم داشتیم جردن و می ذاشتیم رو سرمون !! تقریبا ساعت ۵:۳۰ بود دوستم زنگ زد ..
- سلام ..
- سلام ..
- نگین تو هنوز خونه ای ..
- اره ٬ باید کجا باشم ..
- یادمه قرار بود ۵ دم خونه ما باشی !!
- اِ اِ اِ اِ الان میام .. وای اصلا یادم نبود ..
با سرعت نور حاضر شدم .. کفش مشکی ٬ شلوار مشکی با خط های نارنجی کنارش ٬ مانتو مشکی ٬ روسری نارنجی !!
هیچی دیگه رفتم دم خونه دوستم .. دم در واستاده بود !!‌ یعنی چی ؟؟ یعنی نگین فاتحهت خوندست !! بعد رفتم با هم دست دادیم .. گفت می زاشتی فردا صبح می یومدی !! گفتم : نه دیگه خوبه ..
با هم رفتیم سعادت اباد .. یه کم دور زدیم .. بعد اومدیم جردن .. اول که من ۱ نارنجک زدم تو خیابون اصلی جردن .. !! خیابون خیلی شلوغ بود .. بعدشم که تقریبا ساعت ۸ شب بود جردن شلوغ شد  و ...................
تا ساعت ۱۲ جردن بودیم .. بعد بر گشتیم طرف خونه دوستم .. تا نصفه های شب دم درشون بودیم .. شبم که من حال خونه اودن نداشتم موندم اونجا ...............
همین دیگه .. خلاصه که الان دارن جردنو تعمییر می کنن !!
خب سال نو همگی مبارک ...
حالا نوبت چیه !! نوبت معرفی .. نمی خوام کسی نشناسَتِش .. !! خب می گم دیگه !!
من تا حالا دو نفرو از ته قلبم دوست داشتم .. واقعا میشه گفت دوسشون داشتم یا عاشق بودم .. ولی قبلیه خیلی بی معرفت بود .. یه عشق یه طرفه یه عشق خاموش داشتم خورد می شدم .. حتی با این حال من ولش نکردم خودش ولم کرد .. دیگه بعد اون خیال عشق و عاشقی از سرم پرید .. از همه بدم می یومد .. ولی اگه یه بار دیگه عاشق می شدم کاری می کردم این عشق تا ابد باقی بمونه .. باور کنید نمی ذاشتم دیگه مثل قبلی به هم بریزه ..
تا اینکه عشق الانم .. عاشق شد .. ایندفعه عشقم دو طرفست .. همون موقع به خودم قول دادم که تا ابد عاشق همین عشق بمونم .. حتی اگه این یکی هم بره .. دیگه هیچ کسو دوست ندارم و نخواهم داشت .. چون از همه متنفر می شم .. میشه گفت اخرین عشقمه .. نمی دونم چرا ققنوس بهم میگه تو که هر دقیقه عاشق یه نفری .. اخه مگه میشه .. مگه من قلبم از سنگه .. نیست .. من عاشق یه نفرم و همون یه عشق هم برام باقی می مونه تا ابد ..
خیلی ها حدس زدن یعنی حدس درست !! سرمه هم که قبلا حدس زده بود !!
درسته عشق من پویا ست .........................................................................
این یه عشق دو طرفست .. البته تا اونجایی که من می دونم .. یعنی تا اونجایی که خودش می گه .. به هر حال من دوسش دارم ..  
گفتم دیگه .. حالا وقتی از عشق می گم .. می دونید کیه .. !! 
                            
                    ****   happy     ***         new       ***        year  ****

اینم خیلی کلیپ باحالیه .. حتما ببینید ..
اینم یه فلش برای سال جدید ..

ایول ..

سلام فکر نکنید من اینجارو یادم رفته هااا .. ولی یه جورایی حس نوشتنم پریده .. اقا من می خوام عشقمو بهتون معرفی کنم .. الان نمی گما بعدا می گم ... هیچ راهنمایی هم نمی کنم حدس بزنین ..
منتظرما .. باید حتما بگین که حدس می زنید کیه !!
بعدشم از کسایی که ناراحت شدن معذرت می خوام .. ولی خدایی اگه دو کلمه حرف حق تا حالا تو این بلاگ نوشته شده باشه همون اپدیت قبل بوده !!!!!!!‌
پوپا خیلی باهام حرف زد .. برا همین من نمی رم می خوام عوض بشم .. می خوام یکی دیگه بشم می خوام زندگی کنم .. این حق منه .. دوست دارم باشم و لذت ببرم .. مرسی پویا ..
ولی باید قول بدین که من نرفتم بهم نَگین بچهم یا بگین ترسیدم ... یا هر چیز دیگه ولی در عوض اگه دوباره از این حرفا زدم .. هر چی دوست دارین بهم بگین .. !!!! ...
خب من عید رو از الان ( پیشاپیش ) بهتون تبریک می گم .. امیدوارم سال خوبی در کنار هر کی که دوسش دارین داشته باشین .. !! ..
ایول امروز چهارشنبه سوریه .. !! .. ما اول میریم سعادت اباد بعد از اونجا می ریم جردن .. بعدشم شب منو می تونید تو کلانتری پیدا کنید !! نه من بچه مثبتم اصلا منو کلانتری .. جور در نمی اییم !! ولی خودایی امسال بد جوری گیرن .. کی به کیه .. بی خیال ..
راستی پویا به تو هم خوش بگذره .. خودت می دونی چی می گم !!! فعلا

مرگ از فراز عشق، عشق از فراز قلب، قلب از فراز پوچ !

سلام من نگین نیستم ولی شما می دونید کیم من
ببخشید اومدم دارم ور می زنم
من نه اینجا رو هک کردم نه چیز دیگه ای
می خوام دو کلمه حرف بزنم
واسه همتون متاسفم
هم واسه تو که اومدی گفتی:
اگه خودکشی گناه نبود من خیلی وقت پیش این کار رو کرده بودم.
هم واسه تو که میگی:
برای تو آرزوی مرگ سخت میکنم...
چون مرگ از یاد میره....ولی سختیش همیشه به یاد میمونه...
به سرمه هیچی نمیگم میدونیم از روی بچه گیه !
نمی دونم با این نظرات میخواین بگین خسته این...عاشقین...خدا رو دوست دارید...نمی دونم...از عشق دیوونه این...یا چیز دیگه ای...مثلا اینو ببینین:
...ولی منم یه خواهش دارم اولا سلاممو به اون بالایی ها‌ ( خدا ) برسون بعد بهش بگو [...] گفت : دلم می خواد خدا بودم از این عالم جدا بودم...
 انگار تازه حرف زدن یاد گرفته...
اینجا نیاین نظر بدید مثلا به من فحش بدید...من سنم خیلی از شماها بیشتره...اگر هم فکر میکنید پویا ام که نیستم...اون این کارا رو نمی کنه
یکی اینجا میخواد خودشو قالب کنه...یکی میگه دوست ندارم نصیحت کنم...انگار من یه دونه باشم بگم نمی خوام میوه بدم
یکی میاد شعر میگه...یکی مثل پویا تظاهر به تهدید میکنه:
باشه خودکشی کن ولی من دیگه هیچ وقت نوشته های یه آدم روانی که هیچ چیز واسش همه نیست رو نمی خونم...آره...رفتم تو خواب خرگوشی...دوست ندارم با این کارات خودمو اذیت کنم...دوست ندارم بیام اینجا یا اینکه تو مسنجر ببینم که نوشتی فقط تا عید زنده ای...پس منم دیگه نمیام...نه تو مسنجر نه اینجا...تو داری با خودت بازی می کنی...می فهمی ؟
ای کاش می فهمیدی...
خلاصه اینکه واقعا واستون متاسفم که این حرف نگین هر چند واقعی یا ناواقعی براتون ارزش تمرین ادبیات رو داره...
یکی اینجا نوشته بود:
خودکشی آخرین راه نیست اولین راه برای آدمای ترسو هست
آره...کار ترسو هاست...نگین ترسیده...از خودش...از آدمای اطرافش که با حرفاش یادِ داستانای عاشقی، یادِ دوست دارم های کاذب میفتن...
می دونم...همتون بدتون میاد...از حقیقت خودتون...اگه نگین با من رودرواسی نداشت ممکن بود پاک کنه این پست رو
ولی...شما پُرش میکنید...میای اینجا می نویسی رفتی سلام برسون به خدا...یا خوکشی گناهه...
بعد شب وقتی لای پتوی گل گلی مامان دوزت از سایه ی خودت می ترسی احساس عارف بودن بهت دست میده...میگی ایول با این طرز فکر...خودت خورد شدی آخه...
خودکشی گناهه...تو آدم پاکیی؟ آره خدا بچه هارو می بخشه!
ولی نه این جوری کاذب...
من دیگه حرفی ندارم...یکم به خودمون بیایم...آدم بودن سخت نیست...انسان بودن سخته...

آخر چگونه گل، خس و خاشاک میشود
                    آخر چگونه این همه رویای نو نهال
                                        نگشوده گل هنوز
                                                            ننشسته در بهار
                                        می پژمرد به جان من و خاک میشود
                    در من چه وعده هاست
در من چه هِجرهاست
                    در من چه دستها به دعا مانده روز و شب
                                        اینها چه میشود


خدا حافظ