منو یادتون هست ؟!

خیلی وقته نبودم شاید اصلا همتون منو فراموش کرده باشید .. اصلا نمی خواستم دوباره بنویسم شایدم این نوشته آخرم باشه .. اینجا رو خیلی دوست دارم یادگاری از یه دوسته یه دوست که الان دیگه نیست ولی همیشه اینجا باقی می مونه .. به یادگار از اون و من که یه موقعی دو نفره می نوشتیم و الان من تنها شدم .. به یادگاری از اون روزایی که من اینجارو یه روز در میون اپدیت می کردم .. همش تموم شد ما هم بزرگ شدیم .. !! دیگه اینجا هیچ فیسی نداره که من براتون ابراز احساسات کنم !! خب دیگه یه وبلاگ نویس هم از بینتون کم شد الان که هم بلاگ اسکای فیلتره هم اومدن توش مکافات داره هم اینکه من وبلاگم خیلی بد شده چون هیچ قالب خوشگلی نداره .. یادش بخیر پویا برام قالب ساخته بود اونایی که پویا رو می شناسن یادشونه اون قالب آبیه که یه گل ابی پشتش بود .. همه چی اینجا برام خاطرست (سرمه) که چه روزایی با هم داشتیم(ویدا) و داداش(مملی)و داداش (سهیل) که خیلی بهم کمک کردن .. و خیلی کسای دیگه که الان اسماشونو یادم نمیاد پیر شدیم دیگه !!خلاصه که دلم واسه همه چیز تنگ شده .. از همتون برای اینکه تا الان همراهیم کردین ممنونم .. نمی تونم از اینجا دل بکنم ولی شاید دیگه ننویسم ..راستی اگه کسی هست که می تونه تو ساختن یه قالب کمکم کنه ازش واقعاٌ ممنون می شم .. همتونو دووووست دارم
نظرات 8 + ارسال نظر
سهیل چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:52 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام نگین جان . من که تورو یادم هست :) تو چی ؟

پویا شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:59 ق.ظ

نیازی به یاد آوری نیست
با همه این حرفا من هنوز میتونم واست قالب بسازم
قشنگ

Mamal چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:41 ق.ظ http://Mamalkhan.blogfa.com

تو اینجایی، این تازگی ندارد...
همیشه کلامت، اشتیاقم را فاش می کرد... تا سرود بودنت را بشنوم، زمزمه کنم و زندگی...
سلام... دلم برای خودم تنگ می شود گاهی... همیشه بی خبر از حال خویشتن بودم... اما تو نگین!... تو همونی که هنوز هستی... در یاد و در دل ... و می درخشی مثل اسم زیبات... می گن زمان میگذره، زمونه عوض میشه... اما (جسارتم رو ببخش اگه اجازه داشته باشم خودم رو یه دوست بدونم ) این زمونه هر قدر هم که عوض بشه و هر قدر که بگذره ما می مانیم به احترام حتی لحظه ای سلام... و به قداست حتی درنگی بر کلام... که در هاله ی امن رفاقت بوده... پس بمون... موفق باشی و خندوون.

Mamal یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.mamalkhan.blogfa.com

سلام...
اشاره کن که بشکفم،
حتی در این یخ بستگی...
شعر آشناییه نه؟
طلوع کن!
همین برای سرآغاز کافیست...
شروع کن...
نگین عزیز، خاطره ها همیشه زنده اند و پابرجا... گاه دستی کم داریم که فقط حرکت عقربه ها را از چهره شان بزداید...
با هم... از همیشه تا دوباره... تا همین حالا...
موفق باشی و خندوون.

Mamal پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:57 ق.ظ http://mamalkhan.blogfa.com

سلام...
راستی بهت نگفتم:
اینجا خیلی خوشگله...
موفق باشی و خندوون.

مهران سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:56 ق.ظ http://mehran13.blogsky.com/

سلام...مگه میشه تو رو فراموش کرد...
یادش بخیر اولین باری که وبلاگتو خوندم درس روزایی بود که منم گمشدمو پیدا کرده بودم...نیمه دیگه زندگیمو...
حالا خیلی گذشته ا اون روزا...روزای خوبی بود...به قول تو دیگه ما بزرگ شدیم و اون رفت که رفت..منم یه وبلاگ داشتم که عشقم بود که یه آدم از خدا بی خبر اومد هکش کرد آدرسشم این بود..http://mehran13.blogsky.com/ همه ماجراهم توش بود...بگذریم خوب دگه زندگیه بعضی ها میبرن و بعضی ها مثه من میبازن...
خلاصه اینکه هنوز تو قلب من هستی عزیزم...اگه قالبم خواستی رو چشم...

مسعود یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:44 ب.ظ http://www.massoudx12.blogsky.com

سلام عزیز

وب لاگ خوب و جالبی داری ٬

من بهت لینک دادم خوشحال میشم که شما هم به من لینک بدید ٬ اسم اینک من : جادوهای ویندوز

ممنون...

[ بدون نام ] شنبه 23 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:03 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد