عشق...

          دوباره من دوباره تو                                           دوباره عشق دوباره ما

          دو هم نفس دو هم زبون                                   دو هم سفر دو هم صدا

            دلم گرفت ای هم نفس                                     پرم شکست تو این قفس 

          تو این غبار تو این سکوت                                  چه بی صدا نفس نفس

         از این نا مهربونی ها                                         دارم از غصه می میرم

           رفیق روز تنهاییم                                              یه روز دستات و می گیرم 

     تو این شب گریه می تونی                                پناه حق حقم باشی 

          تو ای همراز و هم خونه                                    چی میشه عاشقم باشی

    تو ای پایان تنهایی                                           پناه اخر من باش 

    تو این شب مرگی پاییز                                     بهار باور من باش 

         بزار تا مشرق چشمات                                     شبم روشن ترین باشه

            می خوام ائینه خونه                                          با چشات همنشین باشه


اینو تقدیم می کنم به هر چی عاشقه که مثل من هیچ وقت نمی تونن افتابی شدن دلاشونو ببینن ......هیچ وقت اروم نداشتن همیشه یا چشماشون بارونی بوده یا دلاشون .....به امید افتابی بودن دلها و چشمای همتون....

نظرات 5 + ارسال نظر
پویا جمعه 28 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 05:28 ب.ظ http://rakhsh.co.sr

بگو از پاکی چشمت
منو لبریز خواستن کن
با دستات حلقه ای از گل بساز و گردن من کن
...
زیبا بود...خیلی

آرش شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 07:58 ب.ظ

قشنگ بود

حریف دل یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 12:13 ق.ظ

omidvaram sad sal hamrahe eshghet zende bemooni

ناز خانوم یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 03:48 ب.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

مث همیشه قشنگ بود
خوشحالم که بهتری
:*

محسن دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1382 ساعت 06:12 ق.ظ http://mohsen66.persianblog.com

سلام...وبت واقعا قشنگه...به ما هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد