عشق یا عذاب؟

آخه این چه دردی که من باید بکشم به خدا اگر هر روز ادمو شکنجه بدهند از این عذاب بهتره من نمی فهمم چرا اینجوری میشه بهش می گم (دوست دارم) میگه (چه فاییده ای داره ) بهش می گم( تنها هدفم رسیدن به عشق تو ) می گه ( هدفهای بی ارزشو بذار کنار اگه به هدفت رسیدی انوقت چی دیگه هدفی نداری می مونی بی هدف ) دلم می خواد جیغ بکشم می خوام بمیرم اخه این چه زندگی بهش می گم( می خوام بمیرم می خوام با موجا همسفر بشم ) میگه ( نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه ) پس چی کار کنم اخه به خدا همین حرفاش برام مرگه منو می کشه.
رو تک تک حرفاش ساعتها فکر می کنم گریه می کنم ولی نتیجه ای نداره به خدا من دارم جون می دم این زندگی نیست نیست نیست .
فکر می کنید من کیم یه ادم منم یه ادمم ولی فقط عاشقم همین ....
خوب کسی که عشقی بی معنی داره یعنی کسی بهش معنی نمی ده چرا باید زندگی کنه اون یک طرف عشقه و همیشه همون یک طرف باقی می مونه پس تک تنها هم میمیره از بین میره و نابود میشه .
من دارم نابود میشم دلم می خواست ساعتها به یک جا خیره بشم و فکر کنم که چرا انقد اشغالم چرا خوب اون منو نمی خواد منو دوست نداره از من بدش میاد ولی من هنوز عاشقم و دلیلشو هم میدونم (چون این یه عشق واقعی نه علکی ) و من تا به دستش نیارم ول کن نیستم حتی اگه تو این راه جونمو بدم .
فقط خواهش می کنم منو از این جهنم بیرون بکشین دارم ذوب میشم حرفاش داره ذوبم میکنه نذارید من ذوب بشم چون اونوقت به هدفم نمی رسم ........

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 02:17 ب.ظ http://amirghaedi.persianblog.com

salam.kheyliu aliye.omidvaram ke movafagh bashid

یاسمین دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 02:44 ب.ظ http://lena.blogsky.com

هیچ کدوم!!بی کارییا

اره من بیکارم یاسی جون اگه به نظر تو عاشق شدن بیکاریه من بیکارم بیکار بیکار...

امیر حسام دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 09:28 ب.ظ http://hesamkhalafi.persianblog.com

سراب عشق یه طرفه میدونی چیه ؟؟؟؟؟

ققنوس دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 09:50 ب.ظ

چی بگم والا ! داری دستی دستی خودتو داغون میکنی که ... مثل همیشه :( ... خوب سعی کن حرفاش واست مهم نباشه ... اهمیت نده ... اون هر غلطی می خواد بکنه ... تو که نباید خودتو از بین ببری ... از جوابایی که به حرفات میده معلومه خیلی مزخرف زیادی میگه ! و معلومه همچین عقل درست و حسابیم نداره ! از کی تاحالا بد سلیقه شدی ... آدم قحط بود ؟

امین دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:12 ب.ظ http://pilotkhaki.blogsky.com

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 06:57 ب.ظ

توانایی داشتن یک عشق واقعی رو خدا به هر کسی نمی ده قدرشو بدون لذت بخشه

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 04:11 ب.ظ

کجایی :s

پویا پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 01:28 ب.ظ http://rakhsh.blogsky.com

salam...adam az tarse pasokhi ke be yasmin dadi jor@ nadare inja comment bezare!!!...mer30 ke be man sar zadi...jaleb bood...dare zemn inja 2 nafari minevisin???yelena...elmira!!!pas chera yedoone vaziyat dar yahoo hast!!!
bikhial
ghashang bood neveshtehat
movafagh bashi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد