من میرم

میخوام برم میخوام برم جایی که هیچ پسری نباشه

از نت متنفرم از پسر همین تور

میرم تا دیگه هیچ پسریرو نبینم
بای برای همیشه
نظرات 5 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 08:17 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

بابا بی خیال!دنیا دو روزه.

ققنوس چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 08:36 ب.ظ

حق داری ... حق داری ... حق داری از پسرا متنفر شی ... چیزی نمی گم... نمی گم نکن ... نمیگم نرو ... چون راست میگی ... چون حرفات درسته ...
اگه می خوای بری برو ... امیدوارم همیشه موفق باشی
بای

پویا چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 08:37 ب.ظ http://rakhsh.blogsky.com

ok...bye=;!!!!
:)):)):))

ققنوس چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:07 ب.ظ

بابا این حرفا چیه ... کامنت که تشکر نمی خواد ...
چشم ... من هستم ... تا بتونم باشم هستم ...
تو فقط خواهشا اینقدر حرف از رفتن نزن :( من از خداحافظی یا رفتن کسی حالا هر کسی متنفرم :( دلم میگیره :(

کیان چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:09 ب.ظ

آخه من باید چی بگم ؟
بگم از همه دخترا متنفرم خوبه ؟
نه عزیز من
من اینو به دخترا نسبت نمیدم
آخه من از همه دنیا متنفرم چه پسر چه دختر و هر چیزه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد